čtvrtek 20. července 2017

Ďalšie slávne "R" zvažuje návrat. Potrénuju a skúsim to, sľúbil Rivaldo

Je to už vyše roka, čo Rivaldo vyhlásil: "So slzami v očiach ďakujem Bohu a rodine za to, ako ma počas kariéry podporovali. Teraz je koniec, hrať už nebudem. "

V tom čase už rovnako trochu presluhovala, bolo mu štyridsaťdva. Brzdila ho zranenia i pracovné vyťaženie: v klube Mogi Mirim, kde s veľkým futbalom začínal, totiž vykonával aj funkciu prezidenta. Hráčska kariéra išla na druhú koľaj, od chvíle, kedy sa v decembri 2013 do klubu vrátil, nastúpil len do štyroch zápasov.

Málokoho by asi napadlo, že si svoj koniec rozmyslí. A predsa sa to stalo. Po pätnástich mesiacoch.

V utorok sadol k počítaču a na Facebooku vyťukal odkaz, ktorým potešil svojich fanúšikov: "Dlho som rozmyslal a nakoniec som sa rozhodol, že sa znovu pripojím k t� �mu.Ešte to neznamená, že budem hrať, veď som vyše roka nekopol do lopty. Ale keď bude moja koleno v poriadku, v niekoľkých zápasoch by som pomohol. Tréning mi ukáže, či to pôjde. "

Mogi Mirim nezvládol začiatok sezóny v brazílskej Serii B, z úvodných ôsmich zápasov má len tri body. Rivaldo chce pomôcť, a tak tu máme ďalší ohlásený pokus o návrat, ktorý medzi Brazílčania nie je zas tak výnimočný. Trebárs slávny útočník Romário takhle naťahoval kariéru dlho cez štyridsiatku, pred nedávnom navnadil fanúšikmi aj ešte hvězdnější Ronaldo.

Ten plánoval nastúpiť za americký klub Fort Lauderdale Strikers, ktorého je spoluvlastníkom. Aj on sľúbil, že bude trénovať a naskočí do niekoľkých zápasov, potom po pár dňoch myšlienku zavrhol, aby sa k nej nakoniec znovu vrátil.Zatiaľ ale na comeback nedošlo.

Rivaldo, ktorý je rovnako ako Ronaldo majstrom sveta aj víťazom Zlatej lopty, by napriek vyššiemu veku mal mať väčšiu šancu na úspešný návrat. Ronaldovi ho totiž sťažuje nadváha, ktoré sa už dlhší dobou márne pokúša zbaviť. Rivaldo je naopak stále štíhly, ako v časoch najväčšej slávy. A svoju čarovnú ľavačkou určite do lopty kopať nezabudol.

Fanúšikovia Mogi Mirim teda môžu dúfať, že tento pokus klapne.


Žádné komentáře:

Okomentovat