úterý 11. dubna 2017

Mertens je šťastný za prestup do Talianska

Belgický stredopoliar Dries Mertens pred sezónou opustil holandskou elitnej súťaž a vypočul volanie nového trénera Neapola. Do systému Rafaela Beníteza okamžite zapadol a predovšetkým v poslednej dobe sa mu darí pomáhať celému tímu. Mertens si svoje rozhodnutie pochvaľuje a dúfa v šancu na nadchádzajúcom šampionáte.
Neapol bola po odchode strelca Edinsona Cavaniho nútená nahradiť ofenzívnu silu a v kádri trénera Rafaela Beníteza pribudlo niekoľko významných hráčov. Značné finančné prostriedky boli vynaložené na služby Gonzala Higuaína z Realu Madrid, ktorého ešte odprevadil José Maria Callejón.V systéme s dvoma krídlami vedľa Higuaína bolo potrebné obsadiť tiež druhý kraj a voľba padla na šikovného stredopoliara Dries Mertens. Ten sa dlhodobo prezentoval vynikajúcimi výkonmi v tímoch Utrechte či PSV Eindhoven.
Schopnosti rýchlonohého talentu nezostali dlho skryté ani věhlasnějším t� �mom a belgický reprezentant si nakoniec vybral ambiciózny celok Neapola. V súčasnej dobe patrí Mertens k najlepším hráčom Partenopei a vo veku tridsatstyri zápasoch nastrieľal už sedem gólov. Tú poslednú pridal v minulom zápase s Livornom.Aj keď Neapol nakoniec stretnutie nevyhrala, stále jej patrí pohodlné tretie miesto za vedúcim Juventusom Turín a druhým AS Rím.
V krátkom rozhovore pre belgický futbalový portál Walfoot.be Dries Mertens zhodnotil svoje vystúpenie pod Vezuvom a zopakoval svoje sny ohľadom šampionátu v Brazílii. "Pre mňa je veľmi dôležité, že mám možnosť hrať v Taliansku, je to niečo úplne odlišné od toho, čomu som bol zvyknutý v Holandsku. PSV je výborný a tradičné klub, ale občas potrebujete urobiť ďalší krok," naznačuje Mertens.
"Od môjho prestupu do Neapola som na sebe veľa pracoval, zlepšoval sa a teraz je zo mňa oveľa lepší hráč.Nazbieral som plno skúseností a schopností, ktoré by som rád využil v prípadnej účasti na šampionáte v Brazílii. Majstrovstvá je niečo, po čom túži každý hráč. Či mám z Talianska nejaké zlé skúsenosti? Snáď len štadióny, tie sú často dosť staré a neopravované. Na druhú stranu, fanúšikovia sú tu všade úžasní, " bilancuje posila Benitezová tímu.

Žádné komentáře:

Okomentovat