pondělí 17. dubna 2017

Skončí? Velez-Zuzulová čekají poslední závod. A pak rozhodnutí

BRATISLAVA. Možná se odpočítávají poslední hodiny její lyžařského příběhu.

Veronika Velez Zuzulová se může ve finále Světového poháru v Aspenu loučit s úspěšnou kariérou. Slovenská sněhová královna lze v sobotu podvečer absolvuje své poslední dvě soutěžní jízdy.První kolo slalomu začíná v 17.00, druhé o 19.30 (obě vysílá RTVS).

"Moje nejlepší sezóna se blíží ke konci a budu se ji snažit udělat v sobotu ještě lepší," napsala Velez-Zuzulová do esemesky .Prečítajte si také: Přečtěte si také: Velez-Zuzulová brzy řekne, zda bude pokračovat

Bet365-Vyzvednout svůj bonus

Ve finále Světového p oháru se představí 25 nejlepších slalomárok.Kromě Velez-Zuzulové bude startovat i druhá Slovenka Petra Vlhová.Velez-Zuzulová: V Aspenu se nejezdí snadno

Na začátku loňské sezóny skončila Velez-Zuzulová v Aspenu na výborném druhém místě. Tehdy ji vítězná Američanka Mikaela Shiffrinová zdolala o více než tři sekundy.

"Mikaela byla fantastická, ale jsem velmi šťastná. Je to můj nejlepší vstup do sezony v celé kariéře. A přitom se mi tu nejezdí nikdy snadno, neboť je zde vysoká nadmořská výška, "říkala Velez-Zuzulová.video //www.youtube.com/embed/MxUYM6G7r8c

V Aspenu skončila už pětkrát v nejlepší desítce.Kromě stříbrné pozice byla jednou čtvrtá (2010), dvakrát šestá (2007, 2011) a jednou osmá (2004).

Třikrát slalom v americkém středisku nedokončila. "Tyto závody nepatří mezi mé oblíbené," přiznala.

Ačkoliv minulou sobotu v závodech v Squaw Valley vypadla , má jistotu druhého místa v celkovém pořadí slalomu za tuto sezónu. Obhájí tak své nejlepší umístění z loňska. "

Trénovala jsem obě své disciplíny. V obřím slalomu jsem se porovnávala is muži a jezdilo se mi výborně. "Petra Vlhová, Slovenská slalomárka

Fanoušci kromě jejího sobotního výsledku čekají i na další důležitou informaci. Po závodech by měla oznámit, zda bude pokračovat v kariéře.Vlhová hodila vypadnutí za hlavu

Vlhová měla před týdnem v Squaw Valley našlápnuto na výborný výsledek, ale několik branek před cílem druhé jízdy udělala chybu a vypadla.

"Ty závody jsem už hodila za hlavu a soustředím se na dobré ukončení sezóny, "reagovala 21letá Slovenka.Po vypadnutí byla Vlhová v cíli pořádně naštvaná. (Zdroj: TASR / AP)

V Aspenu obsadila v úvodních dvou slalomu minulé sezóny sedmé a jedenácté místo. Pochvaluje si přípravu v uplynulých dnech. "Trénovala jsem obě své disciplíny. V obřím slalomu jsem se porovnávala is muži a jezdilo se mi výborně, "říká.

Vlhová je v slalomových pořadí Světového poháru sedmá.Při ideálním scénáři se může posunout až na čtvrté místo.

V obřím slalomu, který je na programu v neděli podvečer, je zatím dvanáctá. Na začátku ročníku přitom startovala až ze šesté desítky.

"Takové zlepšení jsem ani sám Bet365-Další informace neočekával. Je to výborné, ale Petra má stále ještě značné rezervy, "tvrdí její italský trenér Livio Magon.


Bet365-Vyzvednout bonus

Žádné komentáře:

Okomentovat