čtvrtek 13. dubna 2017

Wales 'George North túži ukázať na veľkosti záleží po drsné časy

"V poslednej dobe som videl pár stehien, ako to bolo na Samoans späť na Novom Zélande," uviedol Gatland po zbere sever prvýkrát. Norfolk narodený Northampton krídlo bolo pevnou súčasťou boku od tej doby, sa stal najmladším hráčom, ktorý skóroval vyskúšať vo finále Svetového pohára v roku 2011 a na začiatku tohto roka najmladší dosiahnuť 50 zakončenia v teste rugby.23-ročný stehná bude najmenší z problémov človeka značenie ho u Twickenham, Jonny mája; bude musieť tiež vysporiadať s tempom, výkonu a umiestnenie hráča, ktorý je o dva roky mladšia ako on, ale vyhral trikrát toľko čiapok, stoja tri palce vyššia a je zranenie tri kamenné heavier.Wales môže pomôc ť im hrať ako smoliarovi proti Anglicku | Graham Henry Viac

Anglicko ako ich krídla, aby zostali široký v útoku a obrane, pripravené pre využitie priestoru, ale North má licenciu na túlať a bol karhal by Gatland vlani nezahŕňajúca seba dosť zápasov, jeden z dôvodov, prečo tréneri Wales sa pohrával s myšlienkou, že meniť ho do vonkajšej-centrum, plán prerušená tento turnaj kvôli zraneniu.

"Warren a Rob Howley [útok tréner] sú vždy na mojom späť, "hovorí North, ktorý prešiel na pravom krídle, kde debutoval, aby sa prispôsobila ľavú-nohy Hallam Amos.


"Sú ako tag tímu, kde je tam jeden, tam je iný.Čím viac dotyky lopty máte v hre, tým väčší vplyv môžete mať. Ktorý bol uvedený mi v posledných dvoch sezónach som si predstaviť, že je niečo, čo bude mať až do konca svojej kariéry. Ide o to sústrediť svoju myseľ, vedieť, kedy do práce a uistiť sa to robím správne. "

Anglicko mohla vybral stred potýkať s Walesom mocenskej hry, ktorá je založená na stredu Jamie Roberts zaútočiť na zisk linka, zálohované likes Severnej a Taulupe Faletau, ale ich zadné tri Mike Brown, Anthony Watson a môžu predstavovať značnú útočnú hrozbu.Jednou z úloh Severu to bude ťahať svojho strážcu infield a rozbiť obrannú štruktúru hostiteľov.

, Watson a máji hrajú mimoriadne dobre, 'hovorí. "Hľadajú ostrý a klinickej a Anglicko si vybral tím cíti môže robiť prácu na celý deň. Vieme, palebnú silu, že majú, ale my sme dostali šancu ukázať, čo môžeme urobiť. Každý zápas s zapojenia Walesu a Anglicka je obrovský, ale toto je tam s najväčšou mojej kariéry. Ak niektorí ľudia si myslia, že by bolo rozrušenie, keby sme vyhrali, ja nie. Nikto by podporil Japonsko poraziť Južnej Afrik e, ale to je krása Svetového pohára. Anglicko má bonus, že sú doma, ale víťazstvo by bolo významným krokom pre nás s Austráliou aj v skupine.Je to čas, kedy chcete, aby sa svietilo. "

North, kto bude hrať svoj tretí Unibet-Podrobnosti tu zápas, pretože dlhej pauze s otrasom mozgu, pomohol Wales dosiahnuť semifinále v roku 2011, kedy prehral na Francúzsko bod mať hral finálnu hodinu a 14 mužov. Bol 19 potom ale, podobne ako rad strany čeliť Anglicku, získala skúsenosti a vyzretosť V nasledujúcich rokoch a posledný tím poraziť plnej sile Wales bol v Anglicku už vo februári na Millennium Stadium.

"bol to obrovský krivku učenia pre mňa pred štyrmi rokmi," hovorí. "Bol som taký naivný potom spôsobom medzinárodnej rugby. Mala som len pár čiapky a musel zistiť aspekty, ako dostať moju prípravu pravdu.Môj celkový pochopenie z hry, ako to funguje a pasáží hry, kde som najlepši e použité, sa zvýšil :. To bolo všeobecne o prácu, kde môžem byť bolesť "

Na otázku, či to šlo opísať ako najlepší krídla na svete, on odpovie: "To nie som ja. Viem, že keď som si svoju prípravu v poriadku, budem hrať dobre a ja nemusí nutne povedať, že chcem byť najlepší. Každý môže vidieť, že je to za mnou. Som len jedným z 15 chalanov, ktorí sa snažia robiť prácu. Mali sme nejaké zranenie, ale každý hráč, ktorý bol vybraný proti Anglicku má plnú dôveru Warren.Všetci sme prešli niektoré drsné časy a my budeme držať spolu. "

Gatland bol položený tento týždeň definovať Warrenball, je pejoratívny slovo razenú v Austrálii pred dvoma rokmi pri prehliadke Lions definovať zjavne fyzický prístup zahŕňajúce veľkých hráčov, ktorí sa snažia, aby bash ich cestu cez obrancu. "Neviem, čo to je," odpovedal. "Niekoľko trofeje boli vyhral cez to a snáď aj ľudia, ktorí používajú termín zá vidia, ale to nie je o jeden štýl.Ak chcete hrať na tejto úrovni, musíte byť fyzické :. Máme tak malú herný základ, ktorý, keď veľkí hráči prídu majú tendenciu, aby sa zdvihol, pretože budete musieť súťažiť s veľkými chlapcov "

North, 6 stôp 4 palce a 17 kameň, má veľkosť - a stehná -., ktorý bude slúžiť svojej krajine i

Unibet-Otvorte si účet

Žádné komentáře:

Okomentovat